zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Internet populairder dan kranten en tijdschriften

7 april 2004 - Nederlanders besteden meer tijd aan internet dan aan het lezen van kranten en tijdschriften. Dat blijkt uit een onderzoek van Interview/NSS.



Derde plaats
TV kijken en luisteren naar de radio zijn nog populairder dan internetten. Hieraan wordt respectievelijk 39 en 37 procent van de tijd besteed. Internet (17 procent) komt ruim voor kranten en tijdschriften (9 en 4 procent). 70 procent van de internetters surft via een snelle verbinding. In 1996 was dit slechts 15 procent.

Hoger opgeleid
Jongeren tot 25 jaar gebruiken de media niet afzonderlijk, maar naast elkaar. Ze kijken tv en computeren tegelijk. Verder blijkt dat hoger opgeleiden en hogere inkomens meer internetten dan gemiddeld.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10