zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Weinig geloof in maatschappelijk ondernemen

25 maart 2004 - Consumenten geloven dat bedrijven maatschappelijk verantwoord ondernemen niet serieus nemen. De helft van de Nederlanders heeft er geen vertrouwen in dat ondernemingen zich bekommeren om het milieu of om maatschappelijke problemen.

Dat blijkt uit een steekproef die het Canadese GlobeScan/Environics donderdag heeft gepubliceerd.



Maatschappelijk jaarverslag
Bedrijven brengen hun maatschappelijk verantwoord ondernemen de laatste jaren steeds vaker onder de aandacht. Veel beursgenoteerde ondernemingen brengen naast een financieel jaarverslag ook een rapport uit waarin ze uitleggen hoe ze in het voorgaande jaar met de milieuproblematiek en maatschappelijke vraagstukken zijn omgesprongen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10