zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Ondanks irritatie werken advertentiebanners op internet

4 juli 2001 - Adverteren op internet door middel van banners kan een positief effect hebben op het imago van merken. Dat blijkt uit het online onderzoek naar de effectiviteit van online reclames door Pro Active.

Het onderzoek werd in opdracht van 24/7 Media Europe uitgevoerd voor Coca-Cola Nederland en Universal Interactive Nederland.



Uit het onderzoek komt naar voren dat de doelstellingen van de online campagne van Coca-Cola zijn gerealiseerd en het merkimago is versterkt. Ondanks de algemene afkeer van bannerreclames - ruim een kwart (26%) staat er afwijzend tegenover - wist meer dan twintig procent van de respondenten zich de banner van Coca-Cola te herinneren. Het onderzoek werd uitgevoerd onder 7.600 respondenten.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Thuiswerkers shoppen en facebooken vaker dan collega’s op kantoor
 ‘Zakelijke reizigers kiezen steeds vaker het OV’
 Wat is de taak van uw Data Protection Officer precies?
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Tweedeling dreigt in top interim-markt  (1) 
Veertien procent meest bezochte .nl-websites nog geen veilige verbinding (2) 
Leaserijder heeft minder te kiezen vanwege WLTP (1) 
Liever leuk werk dan hoger salaris (2) 
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst (1) 
Vrouw bepaalt wintersportbestemming (1) 
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit (1) 
top10
Ziekteverzuim kan flink omlaag door vitaliteit medewerkers te stimuleren
Leaserijder heeft minder te kiezen vanwege WLTP
Tweedeling dreigt in top interim-markt
Veertien procent meest bezochte .nl-websites nog geen veilige verbinding
Op autovakantie: Nederlander onwetend over gebruik groene kaart
Blended workforce vraagt nieuwe leiderschapskwaliteiten
Vooral werknemers in contactberoepen ervaren grensoverschrijdend gedrag
Intelligent automation kan omzet van financiële dienstverleners verhogen
Wat is de taak van uw Data Protection Officer precies?
Vraag naar dataspecialisten verdubbeld
meer top 10