zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Meeste internetaankopen na Goede Tijden, Slechte Tijden

11 februari 2004 - De meeste aankopen via het internet worden gedaan tijdens de lunchpauze en na de soap Goede Tijden Slechte Tijden. Dat blijkt uit een onderzoek van internetwarenhuis Kortingswinkel.nl.

Opmerkelijk is volgens het webbedrijf dat tijdens de soap GTST er veel mannen bestellen en na de soap GTST er een grotere piek te zien is in het aantal vrouwen dat de internetwinkel bezoekt.



Vrouwen kopen sneller
Tijdens de lunchpauze is het aantal mannelijke en vrouwelijke kopers vrijwel gelijk. Verder wordt het opmerkelijk gevonden dat vrouwen, sneller dan mannen, overgaan tot een daadwerkelijke aankoop via internet. Het verschil tussen de aankopen van mannen en vrouwen zit hem in het moment van de dag waarop zij op het web winkelen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10