zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Leger des Heils gaat trendy winkels openen

9 februari 2004 - Het Leger des Heils gaat ruim honderd nieuwe winkels voor tweedehandskleding openen onder de merknaam 2nd Life. Het Leger wil met de nieuwe formule, naast de bestaande doelgroep van minima, vooral jongeren naar haar winkels trekken.

Dat heeft het Leger vorige week laten weten.



Opbrengst
De al bestaande 75 kledingwinkels worden ook volgens de formule ingericht. Met de opbrengsten wil de organisatie ongesubsideerde projecten financieren, zoals projecten voor zwerfjongeren, ouderen die vereenzamen en het opzetten van een kinderhospice.
Het Leger des Heils heeft onlangs ook een dure tweedehands kledinglijn gelanceerd onder de naam 50/50. De kleding wordt door de Bijenkorf verkocht. Het concept is bedacht door bureau Only.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10