zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Ouderen ook gevoelig voor reclame

18 januari 2004 - Ouderen klagen geregeld over een gebrek aan geschikte radio- en tv-programma's voor hen. Een van de oorzaken daarvan is dat adverteerders hen niet als interessante doelgroep zien.

Dat is echter onterecht, blijkt uit onderzoek van de STER. Ouderen worden wel degelijk beďnvloed door reclame.



Merktrouw
Adverteerders gaan er vaak vanuit dat ouderen merktrouw zijn en daarom slecht zijn te bewegen een ander product te kopen. Ook zouden ze 'technofoob' zijn en daarom niet geďnteresseerd in nieuwe technieken. Uit het STER-onderzoek blijkt echter dat de doelgroepen 50 tot 64 jaar en 65+ helemaal niet meer of minder merktrouw zijn dan jongere kijkers.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10