zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Internet populairder dan tijdschriften

10 december 2003 - Europeanen brengen meer tijd online door dan ze in tijdschriften lezen. Nieuw- en entertainmentwebsites vormen nu 10 procent van de totale mediaconsumptie, voor tijdschriften is dat 8 procent.

Dit blijkt uit onderzoek van Miljard Bron in opdracht van de European Interactive Advertising Association.



Televisie koploper
Dagbladen trekken met 13 procent nog altijd iets meer aandacht dan internet. Televisie is goed voor 41 procent van de mediaconsumptie, maar iets minder dan de helft van de tv-kijkers (45 procent) zegt dat ze minder tv kijken dan een jaar geleden. Van de aan media bestede tijd gaat 28 procent naar radio.


Bron: MKBnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10