zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Test: Hoe staat het met uw klantgerichtheid?

12 november 2003 - Overstappen naar een andere leverancier levert een klant doorgaans 'gedoe' op, dus daar zijn de meeste klanten helemaal niet op uit. Klantgericht zijn is dus niet een luxe, maar verdient zich terug in klantenbinding.

En dat betekent tegen minder moeite meer afname van uw dienst of product.



Goedkope reclame
Waar de gemiddelde klant helemaal gevoelig voor is, is als u net iets meer geeft dan hij verwachtte. Juist die ervaring blijken mensen gemakkelijk door te vertellen. Dat is dus ook nog eens heel goedkope reclame. De hamvraag bij dit hele verhaal is echter: 'Loopt u warm voor tevreden klanten en (dus) vervolgaanvragen of -aankopen, of laat u uw klanten in de kou staan?'

Test
Om te testen hoe u er wat dat betreft voor staat, heeft consultant Arend Ardon een korte klantgerichtheidsscan ontwikkeld. Aan de hand van zes vragen krijgt u een indruk van uw mate van klantgerichtheid. Klik hier om de test in te vullen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de tien heeft liever heteroseksuele collega dan LGBT-collega
 Drie tips om veilig te internetten vanaf uw vakantieadres
 Burn-out-behandelingen zelden effectief; tijd voor keurmerk
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Kiest men voor een goedkoper kerstpakket?
reacties
Een op de tien heeft liever heteroseksuele collega dan LGBT-collega (1) 
Burn-out-behandelingen zelden effectief; tijd voor keurmerk (2) 
Bedrijfsfitness heeft meer effect dan gedacht (1) 
Leeftijd speelt grote rol bij volgen van cursussen (1) 
Kosteloos een ontwikkeladvies volgen vanaf nu mogelijk (1) 
Online sector blijkt crisisbestendig tijdens coronapandemie (1) 
Vertrouwen in arbeidsmarkt bereikt laagste punt sinds 2016 (1) 
top10
Kosteloos een ontwikkeladvies volgen vanaf nu mogelijk
Praktische tips voor managen op afstand
Burn-out-behandelingen zelden effectief; tijd voor keurmerk
Cybersecurity: van plan naar executie
Eén op vijf vacatures in gezondheidszorg onvervulbaar
Aanzienlijk minder krimp
Merendeel werknemers ervaart discriminatie; werkgever doet weinig
Klantbeleving opnieuw uitvinden in een wereld van social distancing
Corona zorgt voor boost in online verkopen
'Technisch herstel derde kwartaal geeft vertekend beeld economie'
meer top 10