zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Test: Hoe staat het met uw klantgerichtheid?

12 november 2003 - Overstappen naar een andere leverancier levert een klant doorgaans 'gedoe' op, dus daar zijn de meeste klanten helemaal niet op uit. Klantgericht zijn is dus niet een luxe, maar verdient zich terug in klantenbinding.

En dat betekent tegen minder moeite meer afname van uw dienst of product.



Goedkope reclame
Waar de gemiddelde klant helemaal gevoelig voor is, is als u net iets meer geeft dan hij verwachtte. Juist die ervaring blijken mensen gemakkelijk door te vertellen. Dat is dus ook nog eens heel goedkope reclame. De hamvraag bij dit hele verhaal is echter: 'Loopt u warm voor tevreden klanten en (dus) vervolgaanvragen of -aankopen, of laat u uw klanten in de kou staan?'

Test
Om te testen hoe u er wat dat betreft voor staat, heeft consultant Arend Ardon een korte klantgerichtheidsscan ontwikkeld. Aan de hand van zes vragen krijgt u een indruk van uw mate van klantgerichtheid. Klik hier om de test in te vullen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Vijf tips om afval te reduceren in productie
 Hoogste aantal nieuwe motorrijders sinds 2002
 Emotionele gezondheid wordt nog te vaak vergeten door werkgevers
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
De meest belangrijke bedrijfsverzekeringen op een rijtje
Hoe werkt een laadpaal voor elektrische auto’s eigenlijk?
reacties
'Cybersecurity moet een schoolvak worden' (1) 
De vier belangrijkste betaaltrends om naar uit te kijken in 2020 (1) 
Meer productiviteit in minder tijd (2) 
Europese markt overspoeld met nepartikelen (2) 
Arbeidsmarkt onverminderd goed (1) 
Angst voor baanverlies leidt tot slapeloze nachten (1) 
Meerderheid werknemers denkt dat technologie hun werkervaring verbetert (1) 
top10
Nederlanders bezorgd over de toekomst
Vijf leidende technologietrends
Vier HR-trends voor 2020
Nederland in top tien economisch meest getroffen landen door coronavirus
Nederlanders in Europese kopgroep digitale vaardigheden
'Cybersecurity moet een schoolvak worden'
Bedrijfsleven leunt op achterhaald beleid wanneer het gaat om cyberveiligheid
Diversiteit in Raad van Commissarissen neemt gestaag toe
Supply Chain 4. 0: Klantbeleving als doorslaggevende succesfactor
Volop aandacht voor het menselijk kapitaal
meer top 10