zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Verbod op ongevraagde reclame-email

22 oktober 2003 - Een verzender van berichten via e-mail moet kunnen aantonen dat de ontvanger om die post heeft gevraagd. Dat heeft minister Brinkhorst (Economische Zaken) woensdag gezegd in het Kamerdebat over de nieuwe Telecommunicatiewet.

PvdA-kamerlid Van Dam had hierover een amendement ingediend.



Geen spam-meldpunt
Een andere wens van Van Dam, een meldpunt voor ongewenste reclame en andere berichten via e-mail (spam), ziet de minister echter voorlopig nog niet zitten. Volgens hem wijst ervaring uit het buitenland uit dat zo'n meldpunt niet het gewenste effect heeft. De Tweede Kamer stemt volgende week over de Telecommunicatiewet.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10