zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Combinatie data, technologie en organisatie sleutel voor succes

29 april 2015 - In een wereldwijd onderzoek onder ruim 1.000 marketeers concludeert Experian Marketing Services dat het koppelen van datastromen, investeren in de juiste technologie en het doorbreken van silo’s binnen de eigen organisatie de belangrijkste uitdagingen voor marketeers vormen.

Het juist uitvoeren van deze drie-eenheid is tevens de sleutel voor succes. Jan Louwris, Sales & Marketing Director van Experian in Nederland: "De sleutel tot succes houdt in dat je klantkennis kunt vertalen naar relevante acties en dankzij de juiste technologie deze acties kunt automatiseren en optimaliseren voor elk denkbare touch point."



Storytelling prioriteit van marketing leaders
Het 120 pagina’s tellende onderzoek geeft een beeld in welke mate cross-channel marketing wordt toegepast, biedt inzicht in de belangrijkste gevaren van datakwaliteit, hoe marketeers hun communicatie personaliseren en trends m.b.t. mobile marketing, devices en social media. Verder komen er cases aan bod en geeft het onderzoek weer welke prioriteiten senior marketing leaders stellen. Bovenaan staat ‘Storytelling’ met als goede tweede de vertaalslag van klantkennis naar relevante acties.
 
Het hele onderzoek kunt u hier downloaden.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zes tips om het digitale netwerk te beveiligen
 Wanneer brengt u uw data naar een datacenter?
 Voorkom een invasie van zombiedata in uw netwerk
 Robots maken bedrijven slimmer
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10