zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Test: Hoe gaat u om met klachten?

26 september 2003 - Een klagende klant is een klant die u nog een kans geeft. Anders was hij wel gewoon weggelopen. Dat u een klacht zorgvuldig moet aanpakken staat daarom buiten kijf.

Hoe scoort uw organisatie op het gebied van klachtenmanagement?



Omgang met klachten
Op de website van de softwarefirma Smile kan door middel van een korte invulchecklist een beeld worden gekregen. Aan de hand van elf vragen (tevens handig als checklist bij klachten) wordt uw omgang met klachten geanalyseerd. En u begrijpt wel: wat de uitslag ook is, de software van Smile wordt u van harte aanbevolen.

Test invullen
Klik hier om de test in te vullen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10