zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Popups irritanter dan spam

7 september 2003 - Pop-up reclame veroorzaakt net zo veel irritatie als spam. Dit onverwachte nevenresultaat blijkt uit onderzoek van de Association of National Advertisers en de American Association of Advertising Agencies naar de problemen en ergernis rond spam.

Terwijl 40 procent van de ondervraagden zei kwaad te zijn over ongevraagde e-mail en 58 procent woedend, bleek 32 procent zich kwaad te maken over pop-ups en 64 procent woedend.



TV-reclame
Uit onderzoek van PlanetFeedBack kwam naar voren dat 60 procent van de ondervraagden pop-up reclame zelfs irritanter vond dan spam. Bovendien legde dit onderzoek een verband bloot tussen irritatie over spam en ergernis over tv-commercials. Van de respondenten die minder dan 5 spam berichten per dag ontvingen zei 40 procent zich te ergeren aan tv-reclame, terwijl van degenen die meer dan 50 ongevraagde e-mails ontvingen 54 procent tv-commercials irritant vond.


Bron: MKBnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10