zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Moderne dotcommers hebben aandacht voor de klant

19 juni 2003 - Internetbedrijven die de internethype overleefden blijken zich niet blindgestaard hebben op online activiteiten, maar de klant ook op andere manieren bij te staan. Deze bedrijven hebben er bijvoorbeeld voor gezorgd dat ze ook telefonisch goed bereikbaar zijn.

Dat blijkt uit onderzoek van het HPI.



Persoonlijke aandacht
Volgens het onderzoek geven consumenten de vooekru aan zaken met online en offline verkooppunten. Klanten worden wel eens afgeschrikt door online verkoop. Dat komt vooral door het (veronderstelde) gebrek aan ondersteuning. Bij klachten of andere correspondentie met het bedrijf willen ze graag persoonlijk worden geholpen en niet door een 'auto-responder'.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10