zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Milieudefensie in actie voor de NEE-NEE sticker

30 september 2001 - Slechts tien procent van de huishoudens heeft een NEE-NEE-sticker op de deur, terwijl 48 procent van de Nederlanders zich ergert aan de verspreiding van ongeadresseerd drukwerk. Veel mensen weten simpelweg niet weten waar de sticker te halen is, zo blijkt uit een onderzoek van Milieudefensie volgens EZDigest.com.

Vandaar dat de organisatie onlangs een campagne is gestart om meer bekendheid te geven aan de verkrijgbaarheid van de sticker. De sticker kan gratis worden aangevraagd op de website van Milieudefensie of besteld worden via een speciaal ingesteld telefoonnummer (0900-3040506).



Een grotere verspreiding van de sticker zorgt voor een vermindering van het reclamedrukwerk. Over het afgelopen decennium is de hoeveelheid reclamedrukwerk gestegen van zestien kilo per brievenbus in 1990 tot 34 kilo in 2000.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Innovaties in de houthandel: welke nieuwe technologieën en trends zijn er in de houtindustrie en wat betekenen ze voor bedrijven?
Zakelijk financial leasen om verschillende redenen interessant
Softwareontwikkeling goedkoper en in hogere versnelling met ontwikkeling door ’leken’
reacties
Hoe kunnen banken en financiële instellingen reageren op COVID-19? (2) 
Mannen en vrouwen reageren verschillend op stress (1) 
De beste banen van Nederland voor 2023 vind je in de financiële sector en ICT (1) 
Kleine consultancybedrijven niet opgewassen tegen digitale slagkracht grote spelers  (1) 
Nederlander shopt evenveel of meer online in 2023 (2) 
Gestreste Nederlander flink aan de koffie (4) 
25 procent jongeren werkt buiten kantoortijd om niet gestoord te worden  (1) 
top10