zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Goede relatie belangrijker dan prijs en kwaliteit

25 mei 2003 - Directeuren en managers zijn het roerend met elkaar eens: een goed relatienetwerk is belangrijker dan de prijs of kwaliteit van dienstverlening. Ruim 80 procent van de leidinggevenden antwoordt dat op de vraag 'Hoe belangrijk is een relatienetwerk?'?

Dat blijkt uit een online opiniepeiling op deze site. 250 respondenten gaven hun mening.



Kwaliteit en prijs
Maar acht procent van de ondervraagden vindt dat kwaliteit zichzelf wel verkoopt en nog geen zeven procent vindt relaties maar van beperkte waarde, omdat klanten bij een lagere prijs gemakkelijk overstappen naar de concurrent. Vier procent van de respondenten weet het niet of heeft hier geen ervaring mee.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Premiumgids Relatiegeschenken  |   | 
5-05-2014
 | 
10:06 uur
Zakelijke relaties blijven zeer belangrijk. Ik ben wel benieuwd hoe de cijfers er nu uit zien. We zitten nu eenmaal in een crisis en er wordt waarschijnlijk sneller overgestapt als ergens anders de prijs aantrekkelijker is.

Hierdoor worden de relaties die je hebt met je afnemers nog belangrijker.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10