zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Kinderen van 2 jaar zijn al gevoelig voor merkbeleving

10 april 2003 - Al op extreem jonge leeftijd ontwikkelen kinderen een voorkeur voor bepaalde merken. Kinder van 2 jaar kennen al favoriete mereken en kunnen dit aan hun ouders duidelijk maken.

Dat blijkt uit onderzoek van McNeal & Kids.



De M van McDonald's
Kinderen in China blijken de M van McDonald's eerder te kunnen schrijven dan hun eigen naam. McNeal & Kids meent dat kinderen op zeer jonge leeftijd al onderscheid tussen merkimago's maken. Het ene merk is 'cool', het andere 'smart'. Ze kennen merken als Toys `R` Us, Gap en Coca-Cola van de televisie en van hun ouders.

Invloed
De invloed van kinderen tussen de 3 en 5 jaar is even groot als die van 5 jaar en ouder in de afgelopen decennia. Ze spelen ook met speelgoed dat in het verleden voor een oudere doelgroep bestemd was en hebben verstand van informatievergaring, technologie en merkreclame.


Bron: MKBnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10