zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Top-10 slechtst communicerende bedrijven op internet

13 maart 2003 - U bezoekt een website, wilt iets vragen of opmerken en klikt dus keurig op het knopje 'contact' of 'email' en formuleert uw vraag of opmerking. Verzenden gelukt, meldt de bevestigingspagina nog. Vervolgens duurt het dagen, weken, soms zelfs maanden voor u iets hoort.

Vaak genoeg komt het voor dat u helemaal nooit meer iets hoort.



Eénderde bedrijven reageert helemaal niet
Niet alle bedrijven communiceren online even goed. Uit onderzoek van het Tijdschrift voor Multimedia blijkt dat bedrijven steeds slechter reageren op emails. Eén derde van de bedrijven reageert volgens het onderzoek helemaal niet op binnenkomende emails. Dat was voor de makers van de website www.geenreactie.nl aanleiding om een zwarte lijst aan te leggen van slechtst communicerende bedrijven op internet.

Top-10
De top-10 ziet er momenteel als volgt uit:

1. UPC
2. Nuon
3. Chello
4. Planet Internet
5. Tiscali
6. Casema
7. Hccnet
8. Essent
9. O2
10. ABN Amro

Ervaringen
Klik hier om www.geenreactie.nl te bezoeken en der schrijnende ervaringen van klagers te lezen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10