zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Nostalgische reclame scoort goed

4 maart 2003 - Geborgenheid en familiezin doen het momenteel beter in reclame-uitingen dan carrièregerichtheid en individualisme. Die hang naar zekerheid en veiligheid vertaalt zich ook in de Duitse reclame.

Volgens Pulse, een kwalitatief onderzoek van McCann-Erickson is de drukke, rumoerige levensstijl uit de jaren negentig nu echt passé en is de toekomst aan een meer introverte, op zingeving georiënteerde manier van leven.



Opa's en oma's
In de commercials en advertenties in Duitsland zijn de laatste tijd opvallend veel opa's en oma's met kleinkinderen, zorgzame vaders en moeders te zien.


Bron: Marketing Online
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10