zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Hoger opgeleiden vinden zichzelf niet commercieel

6 februari 2003 - Meer dan zestig procent van de hoger opgeleiden noemt zichzelf commercieel zwak. Dit komt naar voren in het Bereiks Onderzoek Arbeidsmarkt 2003 van VNU Business Publications, uitgever van onder meer Intermediair en Management Team.

Voor het onderzoek, dat is verricht door Interview NSS, werden ongeveer 3300 mensen ondervraagd



Vacaturesites winnen aan belang
De ondervraagden kregen het verzoek om hun vijf sterke en zwakke punten te noemen. Binnen technische beroepen is het aandeel hoger opgeleide vrouwen nu 20 procent. In 2001 was dit 11,1 procent. Ten opzichte van het vorig jaar gepresenteerde bereiksonderzoek blijken vacaturesites aan belang te hebben gewonnen.


Bron: Emerce
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10