zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Alleen uitmuntende service zorgt voor klantentrouw

5 februari 2003 - Moet u als ondernemer blij zijn met een tevreden klant? Nee. Een tevreden zegt in feite niets meer dan dat hij niet ontevreden is. Maar zodra hij het idee heeft dat hij elders meerwaarde kan krijgen, is die gevlogen.

Dat stelt de W. Earl Sasser, hoogleraar aan de Harvard Business School. Zijn betoog is verkrijgbaar op CD-Rom, inclusief een lijvig handboek. Van de CD-Rom is een gratis demo te zien via de site van Harvard Business Review.



Gratis demo
Sasser zegt dat alleen ondernemingen die een uitzonderlijke service bieden aan hun klanten ongeveer op beide oren kunnen slapen. Klik hier om het college van de hoogleraar (inclusief slides) te bekijken. Het is gelijk een mooi staaltje van Amerikaanse presentatietechniek.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10