zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

De drie irritantste tv-commercials van 2002

27 januari 2003 - Kijkers van het consumentenprogramma Radar van de TROS hebben een reclamespot van KPN i-mode uitgeroepen tot de meest irritante tv-commercial van vorig jaar. In het spotje is te zien hoe een jongen een troebel glas water waarin een kunstgebit heeft liggen weken, leegdrinkt.

De zogeheten Loden Leeuw 2002 werd maandagavond in het programma uitgereikt aan KPN en het reclamebureau dat het filmpje bedacht.



Kokhalzen
Bijna 11.000 mensen brachten in de afgelopen maanden per post of via internet hun stem uit op van de genomineerde commercials. De KPN-spot kreeg 24,74 procent van de stemmen. Sommige mensen zeiden dat ze ervan hadden moeten kokhalzen.

Waterbeddenconcurrent
Een spotje van de Waterbeddenconcurrent behaalde met 23,93 procent van de stemmen de tweede plaats, gevolgd door een commercial van Frisia (9,32 procent). Radar wil van de nieuwe publieksprijs een terugkerend evenement maken.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10