zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

2003 wordt het jaar van de Reality Generation

8 januari 2003 - Jongeren genieten in 2003 vooral van 'echt', ze vormen de Reality Generation. Authentiek zijn is belangrijk en daarbij willen jongeren zelfbewust laten zien wie ze zijn. Ze kiezen met het hoofd en het hart.

Dat blijkt uit een onderzoek van Marketing Tribune naar trends onder jongeren.



Zwart/wit
Het zwart/wit denken doet zijn intrede. De tijd van nuances, tolerantie en individualisme is voorbij. Helden, eigentijdse feesten, loungen, Adidas en Puma kenmerken het komende jaar de jeugd. Ook Che Guevarra is terug in 2003. De vrijheidsstrijder staat voor normen en waarden en voor echtheid.

Metroseksueel
De mannen mogen wat minder mannelijk zijn, HP/De Tijd signaleerde al de opkomst van de metroseksueel. Dit type man speelt met zijn identiteit, zonder direct homoseksueel te zijn.


Bron: MKBnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10