zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
autonieuws
 

Nieuwe Mazda3 Sedan debuteert in Los Angeles

 

9 oktober 2008 - Na een productiecyclus van vijf jaar vindt Mazda het tijd om de Mazda3 te vernieuwen. De Mazda3 Sedan wordt volgende maand tijdens de Los Angeles Motor Show officieel onthuld aan het wereldpubliek.

Mazda heeft de eerste drie foto’s van de vernieuwde Mazda3 Sedan vrijgegeven. Verder is het persbericht bijzonder summier. De Mazda3 is volgens het de huidige Zoom-Zoom designstrategie van Mazda ontworpen. Meteen valt op dat de Mazda3 aanzienlijk dynamischer oogt en veel overkomsten kent met zijn grote broer de Mazda6 en de RX-8. Vloeiende lijnen en een gladde carrosserie kenmerken de middenklasse Japanner. De grille is opgenomen in de middelste luchtinlaat van de voorbumper en ook de mistlampen behuizingen zijn fors uitgevallen.



2.0 en 2.5 liter
Motorische wijzigingen zijn er onder andere in de vorm van een direct ingespoten 2.0 liter viercilinder benzinemotor en een 2.5 liter als krachtbron. Deze laatste vervangt de huidige 2.3 liter benzine. Als laatste meldt Mazda ons dat de vijfdeurs hatchback variant van de nieuwe Mazda3 aan het begin van volgende jaar wordt gepresenteerd.Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com

 
 Doorsturen   Reageer

 

Laatste autonieuws

  Volkswagen Arteon Shooting Brake komt eraan
  Nieuwe BMW 4-serie neemt afstand van 3-serie
  Eindelijk elektrische BMW's: de iX3 en i4 komen eraan
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Zo geef je het kantoor een nieuwe look
reacties
Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s  (1) 
Uurtarief freelancers gestegen (1) 
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
top10
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
Werkend Nederland minder productief door het thuiswerken, maar meer tevreden
Kort door de bocht coaching?
Driekwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten
Zes lessen voor jonge leiders tijdens de coronacrisis
Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan
Cyberrisico’s voor Nederlandse thuiswerkers honderd keer zo groot tijdens coronacrisis
Adverteerders besteden in 2019 2,2 miljard euro aan digital advertising
C-suite is zwakke schakel in Mobile Device Security
meer top 10