zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
autonieuws
 

Lexus-rijder meest tevreden

 

23 mei 2008 - Lexus-rijders uit Groot-Brittanië zijn het meest tevreden over hun auto. Volgens het Britse onafhankelijke onderzoek ?J.D. Power and Associates/What Car? 2008 UK Customer Satisfaction Index Study?, eindigde Lexus voor de achtste keer op de eerste plaats.

Lexus heeft altijd geïnvesteerd om haar producten en diensten van een hoge kwaliteitsgraad te voorzien. "Aan de hand van de resultaten van dit soort onderzoeken, toont Lexus aan dat men een vooruitstrevend automerk is die nieuwe maatstaven stelt op het gebied van productkwaliteit en service aan klanten.", aldus Belinda Pool, directeur van Lexus in Groot-Britannië.





16.000 meningen
‘J.D. Power and Associates UK Customer Satisfaction Index Study 2008’ trekt haar conclusie aan de hand van 16.000 ingevulde antwoordformulieren door eigenaren van auto’s die tussen september 2005 en augustus 2006 een auto hebben gekocht. In het onderzoek zijn 28 merken en 100 modellen opgenomen.

Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com

 
 Doorsturen   Reageer

 

Laatste autonieuws

  Mercedes-AMG EQS 53 is een olifant. Maar wel een snelle olifant.
  Skoda voert druk op Volkswagen op met Enyaq iV Coupé
  Dit is de volledige elektrische Mercedes EQE! Denken we ...
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10