zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
autonieuws
 

Volvo komt met Ocean Race Editions

 

5 maart 2008 - Volvo komt wederom met een aantal speciale uitvoeringen rondom de Volvo Ocean Race. Het gaat deze keer om een Volvo Ocean Race-editie van de V70, XC70 en de XC90.

Het is alweer de derde keer dat Volvo zijn Ocean Race Editions presenteert. Tijdens de eerste keer in 2001 en 2002 verkocht Volvo 4.500 exemplaren van deze uitvoering. De tweede keer was in 2005 en 2006 toen er dik 8.600 ‘special editions’ verkocht zijn. Komend en volgend jaar hoop Volvo dit succes natuurlijk verder uit te breiden.



Optische wijzigingen
Kopers van de speciale Volvo Ocean Race Edition kunnen kiezen uit twee kleuren: het inmiddels bekende Ocean Blue en de nieuwe kleur Electric Silver. De Ocean Race Editions onderscheiden zich verder met de exclusieve lederen bekleding in de kleuren Soft Beige of Offblack. De middenconsole en diverse andere details zijn afgewerkt in een matglanzende aluminiumkleur. Verder zijn de dakrails en lichtmetalen wielen speciaal ontworpen voor de Ocean Race Editions. Het uitrustingsniveau is gelijk aan de Summum.

Volvo Ocean Race
De Volvo Ocean Race is de meest uitdagende oceaanrace ter wereld. De extreme race bestaat uit 10 etappes. Op 4 oktober vertrekken de zeilschepen uit het Spaanse Alicante. Na tussenstops in Kaapstad (Zuid-Afrika), Kochi (India), Singapore, Qingdao (China), Rio de Janeiro (Brazilië), Boston (VS), Galway (Ierland), Göteborg en Stockholm (Zweden) komen ze op 27 juni 2009 in het Russische Sint-Petersburg aan. In een groot deel van de havens worden ook zogenaamde ‘inport races´ op binnenwater.Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com

 
 Doorsturen   Reageer

 

Laatste autonieuws

  Elektrische Volkswagen ID.4 nog dit jaar leverbaar, met 8% bijtelling
  Audi Sport gaat elektrisch met de Audi RS e-Tron GT
  Oh nee! Wederom een terugroepactie voor de Polestar 2
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Ook thuis kun je gebruik maken van zakelijk internet
Welke auto’s behouden hun waarde het meeste?
reacties
Vrouwen in leidinggevende posities hebben meer vertrouwen in omgang met crises dan mannen (1) 
Een op drie Nederlanders verwacht dit jaar minder Black Friday-aankopen te doen (1) 
Berlijn populairst bij foodies, Ibiza nummer één onder hippe vogels (1) 
Werknemer wil niet terug naar werksituatie zoals vóór COVID-19  (1) 
Kijken, kijken en niet kopen (1) 
‘Veiliger en slimmer werken’ bovenaan agenda IT-afdeling (1) 
Leren en ontwikkelen in coronatijd: minder budget, meer online (2) 
top10
Dringend extra richtlijnen nodig voor de werkvloer, ook na corona
Eén op de drie organisaties overweegt thuiswerkvergoeding
Dankzij lockdown beseft werkend NL het belang van altijd blijven leren
Ransomware nog steeds de grootste bedreiging voor bedrijven
75 procent van de bedrijven past supply chain aan om toekomstbestendig te blijven
Drie op de tien jongeren kunnen manager niet uitstaan
Focus op flexibele planning en versnelde innovatie
COVID-19 levert positieve bijdrage aan digitalisering
Duurzame inzetbaarheid en maximale arbeidsparticipatie van groot belang
Ninja teamcoaching, proactief en ‘onzichtbaar’
meer top 10