zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
autonieuws
 

Detailwijzigingen Mitsubishi Colt

 

2 juli 2007 - De Mitsubsihi Colt heeft een aantal detailwijzigingen ondergaan. Van een facelift kunnen we niet spreken, maar het model is wel van binnen en buiten opgefrist met nieuwe kleuren en materialen. Bovendien komt er een sportief actiemodel op de markt.

De Mitsubishi Colt is voor de Japanners een succesvol model. In precies drie jaar tijd (2004-2007) zijn er ruim 200.000 Colt´s verkocht. Mitsubishi heeft daarmee een belangrijke marktpositie voor zich gewonnen. Bovendien zijn bijna alle Colt-kopers afkomstig van een ander merk en dat is voor Mitsubishi zeer belangrijk om de verkoop van de andere modellen te kunnen stimuleren. Eenmaal Mitsubishi-rijder zul je snel ook binnen het gamma blijven kijken op het moment dat je op zoek bent naar iets anders.



Detailwijzigingen
Om het succes van de Colt te kunnen continueren heeft Mitsubishi het model op tal van punten gewijzigd. Het betreffen echter detailwijzigingen, dus van een facelift kunnen we niet spreken. We zien zaken als nieuwe 15 en 16 inch lichtmetalen velgen, nieuwe metallic kleuren, nieuwe stoelbekleding en een regen- en lichtsensor op de topuitvoeringen. Bovendien komt Mitsubishi met een speciaal actiemodel waarbij de nadruk op sportiviteit ligt. Dit model is leverbaar als drie- en vijfdeurs en onderscheidt zich door de donker getinte koplamp- en achterlichtunits, het privacy glas, de dakspoiler (enkel driedeurs), de mistlampen vóór, een radio/CD-/MP3-speler en unieke stoelbekleding. Zowel dit actiemodel als de andere Colt´s zijn leverbaar met de 1.1 (75 pk), de 1.3 (95 pk), de 1.5 (109 pk) en de 1.5 DiD (95 pk).

Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com

 
 Doorsturen   Reageer

 

Laatste autonieuws

  Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé krijgt geen facelift, maar een 'lifestyle update'
  Prijs BMW X3 en BMW X4 - Facelift voegt 'zuinige' mild hybrid-techniek toe
  BMW 4-serie Gran Coupé is de 'ouderwetse' versie van de BMW i4
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Dit is waarom de beveiliging van jouw domein zo belangrijk is
Het managen van jouw onderneming aan de hand van een sterk netwerk doe je zo
Een bedrijf kopen of verkopen, wat zijn de haken en ogen?
reacties
Een derde managers vindt leidinggeven meer gericht op soft skills dan inhoud  (1) 
Saaie baan slecht voor het hart (1) 
HR-professional heeft hekel aan digitale sollicitatiegesprekken (2) 
Hervormingsplan voor woningmarkt goed ontvangen door makelaars (1) 
Logisch dat we zo vaak onlogisch denken (1) 
Hoogwaardige audio-oplossingen bepalend voor welzijn, efficiëntie en professionele uitstraling van hybride werkers (1) 
Vijf AI-lessen die COVID-19 ons leerde (1) 
top10
Stages winnen aan effectiviteit als baanvindkanaal tijdens corona
Een vierdaagse werkweek door digital en artificial intelligence
HR-professional heeft hekel aan digitale sollicitatiegesprekken
Managers worstelen 2,5 keer vaker met disrupties dan C-level
Mening medewerkers te weinig gevraagd bij ontwikkeling zakelijke apps
Werkgevers verwachten dit kwartaal negen procent stijging werkgelegenheid
Top tien snelst stijgende functies voor afgestudeerden
Internationale ondernemingen zien cybercriminaliteit en het lekken van informatie door werknemers als de grootste risico’s
Kwart werkzoekende jongeren heeft geen vertrouwen in zoektocht naar baan
70 procent Europese organisaties zet al AI in
meer top 10