zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Welke tien bedrijven zijn dit jaar het klantvriendelijkst?

29 juni 2011 - Op dinsdag 27 september aanstaande wordt voor de vijfde keer het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Een lustrum, dus een mooi moment voor een terugblik. Het idee voor de verkiezing is ontstaan in samenwerking met Egbert Jan van Bel, auteur van het boek 'Kloteklanten'. Sindsdien zijn er vier verkiezingen geweest, met verrassende winnaars van divers pluimage.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Drie redenen waarom service soms niet klantvriendelijk is
 Landal Green Parks meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
 Wat word het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland?
 'Klantvriendelijkheid is ook mogelijk zonder persoonlijk contact'
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10