zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Ook in b-to-b wereld is één-op-één marketing noodzakelijk

29 mei 2009 - Het huidige economische klimaat vergt ook van b-to-b marketeers dat zij zich met hun aanbod en communicatie richten op individuele klanten. Omdat zakelijke relaties net zo min als persoonlijke relaties statisch zijn, kan een crm-systeem de nodige flexibiliteit bieden. Bovendien hebben b-to-b marketeers met verschillende partijen te maken, zoals retailers, distributeurs, groothandels, consultants en uiteindelijke klanten.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Vermeer  |   | 
12-09-2014
 | 
12:31 uur
1 op 1 marketing is belangrijker dan ooit, zowel voor de b2b- als de consumenten markt. Ik denk juist dat er de laatste jaren een verschuiving plaats gevonden heeft en het voor b2b belangrijker dan ooit tevoren is.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10