zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Evenementen voor zakenrelaties worden soberder

19 mei 2009 - Op de markt voor corporate hospitality hebben glamour en luxe door de recessie plaatsgemaakt voor soberheid. Bedrijven zoeken naar evenementen of reisjes die enerzijds minder kosten en anderzijds op de ontvanger de indruk maken dat er geen geld verspild wordt. In plaats van dure tickets voor een topevenement te regelen voor hun klanten, kiezen bedrijven nu eerder voor interactieve kooklessen of lezingen. Ook korte trips die open staan voor partners en eventuele kinderen zijn populair geworden. Zelfs tijd uittrekken om klanten één op één aandacht te schenken kan als corporate hospitality dienen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Karel  |   | 
7-05-2021
 | 
09:12 uur
Begrijpelijk dat bedrijven er nu de voorkeur aan geven om minder geld uit te geven aan evenementen. De crisis hakt er namelijk goed in en kosten moeten worden bespaart. Hopelijk trekt dit in de toekomst weer bij.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10