zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Evenementen voor zakenrelaties worden soberder



Activiteiten die een bedrijf waar voor zijn geld bieden en waarvan de waarde achteraf ook gemeten kan worden, genieten de voorkeur. Evenementen moeten behalve entertainment ook een educatief of trainingselement bieden. Populair is momenteel ook het wegkapen van zakelijke relaties bij de concurrentie, door met een net iets aantrekkelijker en inventiever aanbod te komen.

Een interessant neveneffect van de bezuinigingstrend is dat tickets voor evenementen die normaal gesproken te duur zijn voor kleinere bedrijven, opeens binnen hun bereik komen. Dat geldt in het Verenigd Koninkrijk bijvoorbeeld voor kaartjes voor Wimbledon. Simpele tickets zonder uitgebreid relatieprogramma na afloop zijn een effectieve keuze voor wat kleinere bedrijven.


Bron(nen):
Marketing Week (30-4-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10