zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

IQ Assuradeuren ontwikkelt verzekeringsproducten

18 februari 2009 - IQ Assuradeuren & Brokers te Woerden bedrijft productontwikkeling vanuit acht volmachten. René Hoogerbrugge, algemeen directeur van IQ, meent dat verzekeraars avontuurlijker moeten zijn bij de ontwikkeling van nieuwe producten. De producten van IQ onderscheiden zich middels de doelgroepconcepten en de bijbehorende marketing.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Inboedelverzekeringen.nl  |   | 
9-01-2015
 | 
11:01 uur
''Dat is geen uniek product, maar IQ is de enige aanbieder die het product nadrukkelijk promoot bij de doelgroep.''

En dat zien we natuurlijk steeds meer. Het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden, je moet het alleen aan de man weten te brengen. Goed gedaan van IQ want het is uiteindelijk een succes geworden.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10