zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Met kennis van de klant dringt Florius uitstroom terug

24 april 2009 - Met kennis van de klant heeft hypotheekverstrekker Florius de uitstroom van klanten met 5% teruggedrongen. Mariëtte van Duren van de ABN Amro-dochter vertelt dat retentiemanagement in de financiële wereld een ondergeschoven kindje is. Toen Florius door toenemende concurrentie steeds meer klanten verloor en bovendien de recessie uitbrak, was ingrijpen noodzakelijk.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Frans Strikwerda  |   | 
25-04-2009
 | 
12:26 uur
Met alle respect. Te laat. Ik ben pas bij Florius weggegaan omdat ze mij als bestaande klant absoluut niet serieus namen. Mijn rente vast periode verloopt per oktober dit jaar en ze konden / wilden helemaal niks voor mij betekenen (wilden geen offerte uitbrengen, pas 1 maand voor het verlopen van de huidige periode). Ik ben dus als klant vertrokken.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10