zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Logistieke sector start imagocampagne

24 april 2009 - De logistieke sector start met de imagocampagne Nederland=Logistiek. De campagne is een initiatief van de Stichting Nederland=Logistiek. Deze stichting heeft een budget van 3,5 miljoen euro gekregen van het kabinet. In het zogenaamde Dieselakkoord stelde het kabinet vorig jaar 5 miljoen euro beschikbaar om het imago van de logistieke sector te verbeteren.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Vermeer  |   | 
27-04-2009
 | 
17:34 uur
Een zeer goed iniatief. Echter het blijft noodzaak dat alle logisticus met hun opdrachtgevers ook positief gestemd blijven nu het in onze sector iets minder goed gaat. Persoonlijk ervaar ik dit als een mindere periode en zou graag met vakbroeders er voor willen waken dat de uitstroom niet groter wordt dan de noodzakelijke instroom. Ik zie jullie reacties gaarne tegemoet, samen kunnen we meer.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10