zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Logistieke sector start imagocampagne



Naast de 3,5 miljoen euro voor de Stichting Nederland=Logistiek is er ook nog 1,5 miljoen euro beschikbaar voor de werving van nieuwe vrachtwagenchauffeurs. De imagocampagne Nederland=Logistiek zal breed ingezet worden om de logistieke sector in een positief beeld naar voren te brengen. Volgens Peter van der Meij van DHL staat de gehele sector achter de plannen. Er komt naast een mediacampagne in de landelijke dagbladen nrc.next, de Volkskrant en Trouw ook promotie op vele websites, waaronder VKBanen.

Verder schuift de stichting diverse logistieke boegbeelden naar voren via weblogs en interviews in zoveel mogelijk mediakanalen. In een later stadium zullen ook netwerkactiviteiten en evenementen worden opgestart. Met de campagne wordt vooral gericht op een verse instroom van medewerkers. Volgens Van der Meij is de huidige instroom te laag. De campagne kijkt naar hbo-ers en academici, maar ook naar de overheid en politiek en bedrijven en instellingen.

Bron(nen):
Logistiek (17-4-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10