zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Schade-expert moet fungeren als ambassadeur van verzekeraar

18 februari 2009 - Peter Böttcher, voorzitter van NIVRE (Nederlands Instituut Van Register Experts) meent dat schade-experts moeten fungeren als ambassadeurs van de verzekeraar. Cliënten zien de experts vaak als verlengstuk van de verzekeraar. Dat is ten onrechte, want zowel de cliënt als de verzekeraar heeft er belang bij dat de schade zoveel mogelijk wordt beperkt. Tevens is in de polisvoorwaarden opgenomen dat de expert de belangen van de verzekeraar en de verzekerde moet dienen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Freriks  |   | 
13-10-2009
 | 
15:48 uur
L.S.,
Ik ben het volledig eens met de uitspraak dat de schadexpert een ambassadeur van de Mij. is.
In verband hiermede heb ik een vraag aangaande een inboedelverzekering.
Indien door het loslaten van de 0 draad in de meterkast enkele electrische apparaten defect zijn geraakt, valt deze schade dan onder het begrip: alle van buiten komend onheil.
Bij voorbaat mijn dank voor Uw reacteie.
B.Freriks. Heiloo

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10