zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Marketing en Customer Intelligence moeten samenwerken

7 april 2009 - Een goede samenwerking tussen de afdelingen marketing en Customer Intelligence (CI) verbetert het bedrijfsresultaat aanmerkelijk. Dat blijkt uit onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen en VODW Marketing onder 183 bedrijven met een afdeling CI en minimaal 200 medewerkers. Belangrijk is ook dat er duidelijke steun is van het topmanagement.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Ernst Kruize  |   | 
9-04-2009
 | 
09:35 uur
Volgens mij zijn er nog niet veel bedrijven met een afdeling customer intelligence (CI). Marketing en klantenservice zijn wel gevestigde disciplines. Ik denk dat met name daar beter moet worden samengewerkt en dan doel ik vooral op beter contact tussen marketing en het call center

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10