zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

`Doelgroep ziet geen verschil tussen internet- en traditioneel drukwerk`

26 maart 2009 - De grafische industrie is allerminst te spreken over de kwaliteit en de dienstverlening van internetdrukkers. Klanten denken hier anders over, blijkt uit een inventarisatie bij een vijftal spelers op deze markt: zij spreken allemaal over groeicijfers. Het onderscheid tussen producten van de internetdrukker en de ambachtelijke drukker is dan ook niet zichtbaar voor de doelgroep, aldus Bert Driessen van VistaPrint.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
David Mouiller  |   | 
19-02-2015
 | 
12:11 uur
Interessant om dit oude artikel terug te lezen. Anno 2015 bestaan deze verschillen helemaal niet meer!

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10