zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

`Doelgroep ziet geen verschil tussen internet- en traditioneel drukwerk`



VistaPrint is een Amerikaans bedrijf dat in 2004 een vestiging in Venlo opende voor de Europese markt. Wereldwijd bedraagt de omzetgroei 40%. Afgelopen jaar werd in Europa met zo`n 250 man een omzet van circa 100 miljoen behaald. VistaPrint werkt met offsetpersen en digitale printmachines. Het beste spul, aldus Driessen. De doelgroep van kleine bedrijven, zelfstandigen en consumenten zal niet zien dat de drukker meer standaardiseert en geen PMS-kleuren gebruikt.

Flyerzone heeft zo`n 16.000 klanten (vooral mkb`ers) die goed zijn voor 30.000 orders per jaar. De groei is enorm en het streven is om elk jaar 30% in de plus te zitten. Bij het bedrijf werken 20 ervaren drukkers met de meest geavanceerde systemen. Printcarrier maakt eveneens een forse groei door en levert dan ook een goede kwaliteit tegen scherpe prijzen. Dekker Drukwerken en Magenta zijn traditionele drukkers die ook – met succes – online zijn gegaan. Internetdrukken is zo gegroeid, dat er een concurrentieslag ontstaat in prijs en kwaliteit.


Bron(nen):
Compres (18-3-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10