zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Diverse Amerikaanse bedrijven sluiten contactcenters in India

18 november 2009 - Diverse Amerikaanse bedrijven halen hun contactcenters terug uit India. Het betreft onder meer Dell, Apple, Delta Airlines en Sallie Mae. Een van de redenen is dat klanten ontevreden zijn over de medewerkers van de contactcenters. De Indiase medewerkers krijgen soms een overdreven Amerikaans of Brits accent aangemeten. Of ze praten in het `Hinglish`, een combinatie van Hindi en Engels.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10