zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Ambush marketing is goedkoop maar riskant

28 oktober 2011 - Via ambush marketing kunnen bedrijven op een goedkope manier hun naam onder de aandacht brengen. Het kan echter tot ernstige juridische consequenties leiden. Een bekend voorbeeld is de actie van Bavaria tijdens het wk voetbal in Zuid-Afrika. Een groep blonde dames werd in het stadion gesmokkeld, gehuld in een shirt van de Deense ploeg. Eenmaal binnen werd het tenue uitgetrokken, zodat het oranje rokje van Bavaria verscheen. Het biermerk was geen officiële sponsor en mocht daarom niet adverteren in het stadion. De dames werden gearresteerd, waarna Bavaria in diverse mondiale media werd genoemd.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10