zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Sponsors moeten sponsoring meer als investering dan als aankoop zien

26 oktober 2011 - De meeste sponsors beschouwen hun sponsorships niet als investeringen, maar als aankopen. Hoewel Noord-Amerikaanse bedrijven in 2011 zo`n 18 miljard dollar uitgeven aan het sponsoren van sport, entertainment en non-profit organisaties, blijven sponsorships vaak ad hoc projecten. Om zoveel mogelijk profijt te hebben van sponsordeals zouden bedrijven zich minder moeten gedragen als koper en meer als investeringspartner.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10