zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

UPC Business helpt Vitens met optimaliseren van klantcontact

25 oktober 2011 - UPB Business heeft het drinkwaterbedrijf Vitens geholpen met het optimaliseren van het klantcontact. Vitens is ontstaan door een fusie van enkele provinciale drinkwaterbedrijven en levert water aan 5,4 miljoen mensen en bedrijven. Vanwege die achtergrond beschikte Vitens over verschillende telefoonnummers, -centrales en werkwijzen. Dat stond een efficiënte oplossing van storingen en klachten in de weg.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10