zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

UPC Business helpt Vitens met optimaliseren van klantcontact



UPC Business heeft een op maat gemaakt 088-platform geleverd. Alle medewerkers, monteurs en persvoorlichters die bij het verhelpen van een storing nodig zijn, werden via dit platform aan elkaar verbonden. UPC garandeert een bereikbaarheid van 100%. Bovendien is het platform door UPB Business zelf gebouwd en beheerd. Vitens hoeft daardoor geen investeringen in techniek te doen.

Dankzij de oplossing van UPC beschikt Vitens nu over heldere rapportages over de prestaties van het contactcenter en wordt inzicht verkregen in de klanttevredenheid. Voor thuiswerkers is een VPN-oplossing beschikbaar.


Bron(nen):
Customer Contact Magazine (oktober 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10