zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Merkgerelateerd app kan merkloyaliteit versterken

1 september 2011 - Organisaties lijken er een sport van te maken om zo snel mogelijk een app uit te brengen en de winkels met apps voor smartphones puilen uit. Voor de iPhone zijn er inmiddels zo`n 400.000 apps te krijgen, terwijl Android er 250.000 heeft. Rest de vraag in hoeverre de investeringen en ontwikkeling van een app gerechtvaardigd zijn.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Mark Devosch  |   | 
5-09-2011
 | 
20:00 uur
Dit is natuurlijk een beetje een open deur in trappen. Natuurlijk willen bedrijven zo snel mogelijk en zo veel mogelijk potentiële klanten die gebruik maken van hun app. Op die manier kan je de potentiële klant afschermen van concurrenten waardoor potentiële klanten eerder over gaan tot aanschaf van je eigen producten. Dit heeft natuurlijk ook gevolgen voor de loyaliteit van je klanten.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10