zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Klantloyaliteit bij autoverzekeringen scoort best hoog

29 juni 2011 - De klantloyaliteit bij autoverzekeringen blijkt best hoog te scoren. Onderzoek onder ruim 3.400 panelleden van GfK toont dit aan. Voor het onderzoek maakte GfK gebruik van de Net Promotor Score (NPS), een instrument dat veelvuldig wordt gebruikt om klantloyaliteit in kaart te brengen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Direct Verzekerd  |   | 
6-01-2014
 | 
14:36 uur
Dankzij de enorm concurrerende markt is het belang van klantloyaliteit anno 2013 alleen maar meer toegenomen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10