zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Webwinkels zijn slecht bereikbaar

16 maart 2009 - Veel webwinkels bieden een slechte klantenservice. De contactmomenten die zij verschaffen is onder de maat, zo blijkt uit onderzoek uitgevoerd door ITO onder 80 winkels. De onderzochte webwinkels zijn genomineerd voor de vakjuryprijs van de Nationale Thuiswinkel Awards.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Van Brummen Kantoorartikelen  |   | 
8-04-2014
 | 
13:44 uur
In tijden waar de concurrentie heftiger is dan ooit tevoren en goede bereikbaarheid een eis is, lijkt het mij dat het gros van de webwinkels dit op orde hebben. Wij zien het belang er in ieder geval wel degelijk van in!

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10