zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Webwinkels zijn slecht bereikbaar



Veel online winkels dwingen klanten een webformulier in te vullen, en bieden geen mogelijkheid een mail te sturen. De helft van de internetwinkels is niet eens bereikbaar via e-mail. Bij 10% van de webwinkels is het telefoonnummer niet (makkelijk) op de site te vinden. Ongeveer een kwart vermeldt het nummer wel op de homepage. Deze bedrijven menen dat hun site zo goed is, dat klanten alleen bellen als het echt nodig is. Vooral de kleinere webwinkels geven geen openingstijden buiten kantooruren. Een op de drie winkels geeft een duidelijke zelfservice aan, bij vijf winkels ontbreekt een lijstje met standaardvragen en antwoorden.

De Nationale Thuiswinkelaward wordt eind maart uitgereikt. Er zijn prijzen voor beste thuiswinkel, beste starter en er is een innovatieaward.

Bron(nen):
marketingfacts.nl (16-3-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10