zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Chinese markt voor mannencosmetica trekt enorm aan

26 januari 2011 - Cosmetica voor mannen wordt populair in China. Vooral jonge mannen met representatieve functies geven flinke bedragen uit aan verzorgingsproducten. Cosmeticaproducenten als L`Oréal, Beiersdorf (Nivea), het Japanse Shiseido en een aantal lokale nieuwkomers richten zich op deze nieuwe doelgroep.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Karel  |   | 
6-08-2021
 | 
13:41 uur
Begrijpelijk dat de Chinese markt voor cosmetica groeit als kool. Deze markt zat namelijk jarenlang op slot en nu deze zich langzaam opent, geven Chinesen hier massaal hun geld aan uit. De grote cosmetica bedrijven zullen hier dan ook op inspelen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10