zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Schoonheidssalon die wil sponsoren moet doel voor ogen hebben

29 november 2010 - Voordat schoonheidssalon of -specialisten beginnen met sponsoring moeten ze een helder doel voor ogen hebben. Camiel Overgauw, verbonden aan bureau Van Dooren Advies, verklaart dat de focus kan liggen op bijvoorbeeld sympathie, waardering, naamsbekendheid of sales.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Schoonheidssalon Care for Beauty  |   | 
10-11-2014
 | 
13:20 uur
Je kan als schoonheidssalon prima sponsoren. Het is dan inderdaad belangrijk dat je je doel vaststelt. Voor een schoonheidssalon is dat vaak meer klanten uit de regio. Dus richt je sponsordeal zo in dat je ook nieuwe klanten bereikt en aan je kan binden.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10