zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Keurmerk Klantgericht Verzekeren wil imago verzekeraars opvijzelen

12 november 2010 - Het nieuwe Keurmerk Klantgericht Verzekeren wil het imago van verzekeraars verbeteren. Ron van Kesteren, directeur van het keurmerk, noemt een beter imago voor de verzekeringssector essentieel voor de gehele financiële branche.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   2 reacties
 

 
reacties
 
jan  |   | 
18-01-2012
 | 
21:37 uur
Hier vind je een overzicht van alle verzekeringsmaatschappijen op alfabet. Het zijn er inmiddels een paar minder door fusies en overnames
verzekeringsmaatschappijen  |   | 
18-01-2012
 | 
22:39 uur
De link werkte niet. Maar er is dus een overzicht van alle in Nederland actieve verzekeringsmaatschappijen. Altijd gemakkelijk als je een klacht wilt insturen of contact op wil nemen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10